HELPPPPP

@dazeddigital

Słuchajcie sprawdziłam datę ostatniego posta i jestem załamana, że od tak długiego czasu tutaj taka cisza, nie zdawałam sobie sprawy, że na tak długo wybyłam... Masakra! Więc pomóżcie mi powrócić, próbuje zrobić jakiś szablon ale nie mam żadnych inspiracji, dlatego postanowiłam napisać tego posta. Jeśli ktokolwiek jeszcze tu zagląda: proszę napiszcie swoją propozycje na szablon pod tą notką! :)

4 +:

  1. Jak dla mnie wszystko będzie dobre, byleby szablon się ukazał ♥.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tym jak napisałam tego posta, to powiem Ci, że zainspirowała mnie czcionka, ale nie wiem czy szablon będzie warty wstawiania, ale pewnie i tak go dodam, bo tak pusto tutaj. Cieszę się, że jeszcze tu zaglądasz ♥

      Usuń
  2. A może szablon bardzo, bardzo, bardzo prosty? Taki klasyk ociekający minimalizmem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam wczoraj szablon i mimo tego, że jest minimalistyczny, to klasykiem nazwać go nie mogę XD Ale mam nadzieję, że się spodoba! Spróbuję zrobić jakiś klasyczny dzisiaj :)

      Usuń

 
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Statystyka

Obserwatorzy

Informacje

Blog-galeria, wyłącznie z szablonami mojego autorstwa

[17.07.15] Od teraz propozycje mają swoją specjalną zakładkę, dlatego kierujcie się tam i piszcie co chcielibyście zobaczyć w moim wykonaniu. Preferowałabym podanie wybranego zdjęcia/obrazka (ze źródłem) :)

+ {14.03.19}

18/10/15 02:31 - k-4s v1.1