009# Propozycja

Układ: 1-kolumnowy
Nagłówek: obrazek; nie animowany; propozycja
Przystosowane gadżety: strony, tekst, statystyka, archiwum typu 'menu', obserwatorzy, etykiety
Przystosowane elementy w poście: pogrubienie, podkreślenie, kursywa, cytat, obrazek/zdjęcie
Uwagi:
+ statystyka powinna być ustawiona tak samo jak na podglądzie,
+ credit w stopce.


#Jeśli pobierasz, napisz o tym pod najnowszą notką podając adres bloga, na którym szablon zostanie zainstalowany
##Zanim pobierzesz skomentuj wybraną prace w oddzielnym komentarzu

###Zachęcam do pozostawienia inspirującej propozycji

http://panda-graphics.blogspot.com/


6 +:

  1. Bardzo nietypowe rozwiązanie. Jak zwykle zupełnie mnie zaskoczyłaś :) Mam do Ciebie pytanie - czy szablon wygląda dokładnie tak, jak na podglądzie? W sensie czy również posiada takie "zamglone" tło?

    OdpowiedzUsuń
  2. @Dilly Dally, tak samo wygląda jak na podglądzie, tutaj możesz zobaczyć jeszcze na żywo :) http://testingk4s.blogspot.com/
    i dziękuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za podgląd :) Sama nie wiem, czy do końca podoba mi się to "rozmazane" tło, ale z drugiej strony... ten szablon jest szalenie oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bożeeeee jaki pięknyyyyy *-* to jest tak bardzo z moim guście, że umieram ;O piękny, piękny, pięknyyyy!
    Btw. też kocham Bijonseee :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Szablon bardzo mi się podoba, najbardziej to rozmazane tło. Według mnie dodaje takiego swoistego charakteru.
    Pobieram <3
    http://stracone-dusze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny szablon. Bardzo subtelny, a jednocześnie wyrazisty. Zapada w pamięć. Pobieram i dziękuję~! http://suna-no-oshiro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

 
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Statystyka

Obserwatorzy

Informacje

Blog-galeria, wyłącznie z szablonami mojego autorstwa

[17.07.15] Od teraz propozycje mają swoją specjalną zakładkę, dlatego kierujcie się tam i piszcie co chcielibyście zobaczyć w moim wykonaniu. Preferowałabym podanie wybranego zdjęcia/obrazka (ze źródłem) :)

+ {14.03.19}

18/10/15 02:31 - k-4s v1.1