000# Na początek


Stworzyłam tego bloga bardziej dla siebie, bo chciałam uporządkować minimalistyczne szablony mojego autorstwa. Lubię od razu publikować swoje prace, te prostsze. Nie wiem czemu tak mam, ale widać tak musi być. Przy okazji miłośnicy prostych szablonów również będą mieli łatwy dostęp do prac takiej kategorii ode mnie. Co tu więcej pisać... Mam nadzieję, że jeśli ktoś już będzie tutaj zaglądał, to będzie komentować, mimo wszystko to będą nowe twory, więc jakieś słówko o nich na pewno zmotywuje mnie do dalszej pracy :)
Od siebie raczej nic pisać nie będę... Tak mi jest wygodniej i tak zawsze leje wodę w większości postów, więc to nie ma sensu powtarzać tego tutaj. Na Pandzie będę publikować prace bardziej zaawansowanie graficznie XD

Szablon główny, który tutaj widnieje, nie został przeze mnie wykonany. Jedynie pozmieniałam go według własnych widzimisię. Wszystkie kredyty są na dole :)

0 +:

Prześlij komentarz

 
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Statystyka

Obserwatorzy

Informacje

Blog-galeria, wyłącznie z szablonami mojego autorstwa

[17.07.15] Od teraz propozycje mają swoją specjalną zakładkę, dlatego kierujcie się tam i piszcie co chcielibyście zobaczyć w moim wykonaniu. Preferowałabym podanie wybranego zdjęcia/obrazka (ze źródłem) :)

+ {14.03.19}

18/10/15 02:31 - k-4s v1.1